DVAN HR ZOOMDATE

woensdag 3 maart 2021 van 14:00 tot 14.30 uur

Graag nodigen wij jullie uit om deel te nemen aan de derde DVAN HR Zoomdate van 2021.

We gaan tijdens deze Zoomdate op woensdag 3 maart a.s. van 14.00 tot 14.30 uur in ieder geval in op de volgende vragen/onderwerpen: 

- Wat kan je doen om een stuwmeer aan verlofdagen te voorkomen?
- Is het zinvol interne richtlijnen op te stellen voor het WhatsApp verkeer tussen collega’s?
- Waar moet je aan denken als je een non-concurrentiebeding wilt sluiten?
- Waar moet je aan denken als je wilt reorganiseren en er een NOW compensatie wordt gekregen?
- Wat betekent de Deliveroo uitspraak voor de praktijk?

​De Zoomdates zijn bestemd voor relaties van DVAN Advocaten. Iedere eerste woensdag van de maand  geven wij op deze wijze een actuele en praktische update op HR gebied. Ben je nu nog geen klant van ons? Ook dan kan jij gebruik maken van de kennis van ons HR Team. Dit is een mooie manier om kennis te maken met de aanpak en werkwijze van DVAN Advocaten.

Meld je hier aan. Na inschrijving ontvang je van ons per e-mail een link naar de sessie.

Om ervoor te zorgen dat jij het optimale uit de bijeenkomst haalt, nodigen wij je graag uit om vooraf eventuele vragen met ons te delen. De vragen die wij kunnen inpassen, zullen wij tijdens de sessie beantwoorden. De vragen die buiten de scope vallen, beantwoorden wij nadien. Stuur je vragen per e-mail aan mariken.nobel@dvan.nl.

Aan deelname zijn geen kosten verbonden.

Wij kijken er weer naar uit jullie tijdens onze DVAN HR Zoomdate (digitaal) te ontmoeten. 

Met vriendelijke groet,

Team Arbeid, Medezeggenschap & Pensioen