DVAN HR ZOOMDATE - SPECIAL VEILIG (THUIS)WERKEN

woensdag 3 november 2021 van 14.00 tot 14.30 uur

DVAN HR ZOOMDATE - SPECIAL VEILIG (THUIS)werken

Het is weer bijna tijd voor onze HR Zoomdate. Onze eerstvolgende HR Zoomdate van 3 november 2021 van 14.00 tot 14.30 uur staat volledig in het teken van veilig (thuis)werken. De volgende vragen/onderwerpen zullen dan in ieder geval aan bod komen: 

  • Wanneer kan een werkgever aansprakelijk worden gesteld voor een bedrijfsongeval of burn-out?

  • Wat moet een werkgever doen om discriminatie, (seksuele) intimidatie en pesten op de werkvloer te voorkomen?

  • Is een gedragscode noodzakelijk?

  • Is een werkgever verplicht een vertrouwenspersoon en/of een preventiemedewerker aan te stellen?

  • Wat is de rol van de bedrijfsarts/arbodienst?

  • Moeten of kunnen er vanwege Corona aanvullende maatregelen genomen worden?

  • Wat zijn de verplichtingen van een werkgever ten aanzien van thuiswerken?

  • Mag een werkgever de thuiswerkplek controleren

De HR Zoomdates zijn bestemd voor relaties van DVAN Advocaten en wij geven dan een actuele en praktische update op HR gebied. Ben je nog geen klant van ons? Ook dan kan jij deelnemen en gebruik maken van de kennis van ons Arbeidsrecht team. Dit is meteen ook een mooie manier om kennis te maken met onze aanpak en werkwijze.

Meld je hier aan. Na inschrijving ontvang je van ons per e-mail een link naar de sessie.

Wij willen graag dat jij het optimale uit de bijeenkomst kunt halen en nodigen je daarom uit om vooraf eventuele vragen met ons te delen. De vragen die wij kunnen inpassen, zullen wij tijdens de bijeenkomst beantwoorden. Vragen die buiten de scope vallen, beantwoorden wij nadien rechtstreeks. Stuur je vragen per e-mail aan: siebriena.vanderpol@dvan.nl.

Wij kijken er naar uit jullie (weer) digitaal te ontmoeten!

Team Arbeid, medezeggenschap & pensioen