Veilig (thuis)werken!

by: Henriƫtte Dekker on 05/11/21 in Employment, employee participation & pensions,

Wij hebben weer onze maandelijkse HR Zoomdate gehad. Dit keer met één specifiek actueel thema: veilig (thuis)werken. In de HR Zoomdate zijn wij onder andere ingegaan op de vragen:

  • Hoe zit het met de zorgplicht en aansprakelijkheid van een werkgever ten aanzien van een veilige werkplek?

  • Welke preventieve maatregelen kan ik treffen in mijn organisatie voor een veilige werkomgeving?

  • Als er een bedrijfsongeval plaatsvindt, wat moet ik dan doen?

  • Welke zorgplicht geldt er voor mij als werkgever als mijn werknemers thuiswerken?

Onder andere deze vragen hebben wij verwerkt in een infosheet, die je hier kunt downloaden.

Mocht je vragen hebben of even willen sparren over een veilige werkomgeving binnen jouw organisatie, neem dan vooral contact op met Henriette Dekker of Carlijn Schreuder-Cobussen, Praktijkgroep Arbeid, Medezeggenschap & Pensioen.

Meer publicaties over dit onderwerp

Comment of question?

Please enter the text you see in the image below:


Comments